fbpx
Przejdź do treści

Wakat – Opiekun Klienta – Opole

Opolskie Centrum Szkolenia Kierowców STRAŻAK poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Opiekun Klienta

 Uwaga – aktualnie szukamy jednej osoby na dane stanowisko do naszego zespołu

Jeżeli:

  • masz łatwość w nawiązywaniu kontaktu i czerpiesz przyjemność z rozmów z ludźmi
  • umiesz przekonywać innych do rozwiązania, które wydaje Ci się najlepsze
  • jesteś odpowiedzialny za powierzone Ci zadania i lubisz gdy inni mają taki sam stosunek do zadań
  • tematyka motoryzacji, nauki jazdy oraz transportu drogowego nie jest dla Ciebie nudna
  • lubisz organizowanie a w biurze czujesz się jak ryba w wodzie
  • jesteś empatyczny a pomaganie innym sprawia Ci autentyczną radość
  • potrafisz cierpliwie i dokładnie przekazywać informacje oraz potrafisz się płynnie wysławiać

…to być może jesteś osobą, której szukamy!

Szukamy osób dojrzałych emocjonalnie z wysoką kulturą osobistą, które angażują się w pracę a przy tym są bardzo komunikatywne i rozumieją jak ważne jest pomaganie kursantom i przeprowadzenie ich przez kursy prawa jazdy oraz kursy specjalistyczne.

Jeśli więc sądzisz, że Opieka Klienta i praca w biurze to tylko miła aparycja i „odbieranie telefonów” to mówimy to otwarcie: nie czytaj dalej tego ogłoszenia.

 

 

Kilka słów o nas:

W OCSK STRAŻAK Wierzymy w to, że jeśli ruch drogowy w Polsce i na świecie ma stać się lepszy, to dokona się to przede wszystkim dzięki odpowiednio przygotowanym kierowcom, którzy – wyjeżdżając na drogę z odpowiednią wiedzą, umiejętnościami i wyobraźnią przyczynią się do zwiększenia bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego.

Do tematu nauki i BRD podchodzimy bardzo poważnie. Nie mniej jednak dalej każdy z nas musi pamiętać, że to przede wszystkim rodzinna firma. Kładziemy duży nacisk na to aby każdy pracujący z nami był traktowany jak członek rodziny a atmosfera w firmie była przyjazna tak aby każdy z uśmiechem na twarzy przychodził do pracy i jednocześnie miał energię do codziennych wyzwań. Ważne jest dla nas aby każdy odczuwał satysfakcję z tego że współtworzy firmę i pomaga ludziom przejść przez skomplikowany proces nauczania

 

Za co będziesz odpowiedzialny jako Opiekun Klienta w OCSK STRAŻAK?

 

  • Za bieżącą obsługę klientów zarówno tych przychodzących do biura jak i kontaktujących się telefonicznie / e-mailowo
  • Za przekazywanie wszelkich informacji o naszych usługach zainteresowanym
  • Za Prowadzenie dokumentacji z wybranych kursów organizowanych przez nasz ośrodek
  • Za pomoc naszym kursantom i jak najlepsze przeprowadzenie ich przez kursy
  • Za koordynowanie pracy między prowadzącymi zajęcia a kursantami
  • Za pomoc innym pracownikom biura jeżeli zajdzie taka potrzeba

 

W OCSK STRAŻAK Opiekun klienta dba aby organizacja kursów przebiegała bezproblemowo a kursanci dostali wszystkie potrzebne im informacje.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę (jeżeli jednak wyrazisz inną potrzebę możemy współpracować poprzez Samozatrudnienie)
  • Wynagrodzenie w przedziale od 3260 zł do 3600 zł na rękę
  • 8-godzinną pracę od Poniedziałku do Piątku między 8 a 18
  • Stałą, długotrwałą współpracę
  • Przeszkolenie – nie musisz mieć specjalistycznej wiedzy – pokażemy Ci wszystko co wiemy abyś spokojnie mógł nabrać doświadczenia
  • Pomoc pracowników  z większym stażem
  • Wszystkie narzędzia potrzebne do pracy
  • Brak obowiązku pracy w Niedziele i Święta
 
 

Nasze wymagania:

Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz wszystkie poniższe warunki:

  • spełniasz wszystkie kryteria opisane na początku ogłoszenia
  • posiadasz staż na podobnym stanowisku minimum 3 lata
  • posiadasz wiedzę pozwalającą na bardzo dobrą obsługę klienta a jeżeli jej nie masz to wystarczy, że będziesz miał motywację i spore chęci aby ją zdobyć
  • Jesteś gotowy na dwa tygodnie wdrożenia na stanowisko oraz na przyjęcie sporej ilości wiedzy na początek
  • Czujesz, że podzielasz nasze poglądy co do nauki jazdy i bezpieczeństwa ruchu drogowego i odnajdziesz się w Strażakowej Rodzinie

 

Chcesz aplikować?

Napisz do nas na adres: rekrutacja@ocsk.pl (w temacie wiadomości wpisz:
„imię i nazwisko – Opiekun Klienta – Opole”).

W treści wiadomości przyślij nam:

  • Swoje CV
  • Opisz krótko (2-3 zdania) dlaczego chciałbyś pracować akurat u Nas

W razie jakichkolwiek pytań dzwoń śmiało – 690 007 098

Verified by MonsterInsights